Spring til indhold
En kvindelig tolk står i et lokale og tolker. En kvinde sidder og kigger ind i kameraet.

KLAGEPROCEDURE

Tæt dialog med tolkebrugerne giver os mulighed for at rette op på eventuelle fejl og mangler. CFD Tolkebooking er en stor virksomhed, der løser mange forskellige tolkeopgaver hver dag. 

Hvis du som tolkebruger eller som bestiller/betaler af tolkningen oplever problemer eller ikke er tilfreds med løsningen af en tolkeopgave, er det derfor vigtigt, at CFD Tolkebooking bliver informeret.

CFD Tolkebookings procedure for klager

  • Klagen skal rettes til CFD Tolkebookings kontor (personligt eller skriftligt)

  • Klagen skal indeholde angivelse af: tolkeopgavens tidspunkt, tolkens navn samt beskrivelse af problemstillingen

  • De implicerede medarbejdere bliver bedt om at kommentere klagens indhold

  • Tolkekontoret kontakter tolkebrugeren med svar og eventuelt løsningsforslag

  • Alle klager besvares inden 10 arbejdsdage.

Ledelse

Portræt af Sussi Kongshøj Wilson
Områdechef
Sussi Kongshøj Wilson

AKUTTELEFON 7592 3434

Ved akut behov for tolkebistand udenfor kontorets åbningstider (se nedenfor).

Tolkebestilling

E-mail: tolkebooking@cfd.dk
Tlf.: 4439 1375
Sms: 2223 9899
Skype: CFDtolkebooking

OBS: Vi sender udelukkende bekræftelser pr. mail og sms.

Kontorets åbningstider

Mandag-torsdag 8.00 til 15.00
Fredag 8.00 til 13.00

CFD

Oktobervej 22A
2860 Søborg
Tlf. 4439 1100
SMS 4085 1315 (ikke tolkebestilling)
cfd@cfd.dk
CVR 55280312

Hvem er CFD?

CFD er landets største leverandør af tilbud til døve, mennesker med høretab eller døvblindhed samt døve med yderligere funktionsnedsættelser.